مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-19اقتصادي

طرح نظارت بر بازار شب یلدا در اردستان آغاز شد


رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان و شب یلدا، طرح ویژه نظارت بر بازار کالاهای ویژه این آیین در شهرستان آغاز شد.

- رضا باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا، تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه ها مانند انار و هندوانه، انواع آجیل، شیرینی و برخی تنقلات دیگر یا برخی کالاهای تزیینی افزایش می یابد، بنابراین احتمال سوء استفاده از این شرایط برای گران فروشی یا عرضه کالای کم کیفیت بیشتر می شود.

وی افزود: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردستان از امروز با تشکیل 4 اکیپ با هدف ایجاد آرامش روانی برای شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مشارکت بازرسانِ اداره جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، دامپزشکی و شبکه بهداشت اقدام به اجرای طرح نظارتی شب یلدا به صورت تمام وقت می کنند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه همه اصناف موظف به نصب قیمت کالا در معرض دید مشتری و ارائه صورتحساب هستند، تصریح کرد: بازرسان در این طرح بر نحوه ارائه خدمات، قیمت گذاری کالاها و کیفیت آنها به صورت تخصصی ورود کرده و با هرگونه گران فروشی، کم فروشی یا عرضه کالای کم کیفیت برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارت بر بازار شب یلدا در اردستان آغاز شد

طرح نظارت بر بازار شب یلدا در اردستان آغاز شد