مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-19اجتماعي

مناسب سازی بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان


شهردار منطقه 6 تهران از اجرای طرح بهسازی و بازسازی در بوستان های سطح این منطقه خبر داد و گفت: معابر بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا محمدی از بهسازی و بازسازی بوستان های قلب پایتخت خبر داد و گفت: بوستان ها ریه های تنفسی شهرهای بزرگ هستند و نقش مهمی در بهبود وضعیت زیست محیطی در شهرهای بزرگی چون تهران را ایفا می کنند.

شهردار منطقه 6 تهران خاطرنشان کرد: بوستان ها، فضاهای جدانشدنی از زندگی شهری افراد جامعه هستند که بسیاری از تعاملات اجتماعی و تفریحات مردم شهر در بستر این فضاهای سبز شهری شکل می گیرد؛ لذا توجه به این فضاها نقش کلیدی در کاهش فشارهای روانی می تواند داشته باشد.

وی در ادامه به تشریح جزییات اقدامات پرداخت و اظهار کرد: در اولین گام، بهسازی بوستان لاله در دستور کار قرار گرفت که با جمع آوری سنگ فرش های شکسته، از بین بردن پستی بلندی های معبر شمالی بوستان و معبرسازی مجدد به طول 400 متر، معابر این بوستان برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.

محمدی با اشاره به اهمیت بهسازی شبکه روشنایی بوستان ها برای تردد راحت شهروندان گفت: در این راستا بیش از 50 سرچراغ قدیمی شکسته سر دیواری های جنوب و شمال و غرب بلوار بوستان لاله تعویض شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان

مناسب سازی بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان