مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-19سياسي

دستگاه های خدمات رسان زنجان در زمستان آمادگی کامل دارند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از آمادگی دستگاهای مختلف خدمات رسان استان زنجان برای ورود به زمستان و خدمات رسانی متناسب با شرایط جوی خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از آمادگی دستگاهای مختلف خدمات رسان استان زنجان برای ورود به زمستان و خدمات رسانی متناسب با شرایط جوی خبر داد.

سیدمحمد شعاعی صبح امروز ( 28 آذر ماه) در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حضور موثر دستگاه های خدمات رسان، ضامن آرامش و ایمنی در بخش های مختلف به ویژه در راه های ارتباطی استان زنجان است، اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس که امروز شاهد رزمایش آن بودیم از 23 آذر ماه آغاز و تا 20 اسفندماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح انتظامی و ترافیکی پلیس، سالانه و با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات در اختیار و سفر امن و ایمن و کاهش حوادث جاده ای به مرحله اجرا در می آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بیان کرد: رزمایشی نیز هفته گذشته در شهرداری زنجان برای آمادگی خدمات رسانی در زمستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدمات رسان زنجان در زمستان آمادگی کامل دارند

دستگاه های خدمات رسان زنجان در زمستان آمادگی کامل دارند