مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-19پزشكي

نحوه پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی اعلام شد


نحوه پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در چهلمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد.

- جراحی کودکان، جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی، جراحی قفسه صدری، جراحی قلب و عروق ، جراحی عروق ضریب سئوالات اختصاصی در رشته فوق تخصصی مساوی 2 است تعداد سئوالات اختصاصی تمامی رشته های فوق تخصصی در دفترچه سئوالات هر گروه آموزشی به صورت مساوی است.

رشته های آلرژی و ایمونولوژی بالینی، مراقبت های ویژه و روانپزشکی کودک و نوجوان با توجه به رفرانس اعلامی هرکدام به طور مجزا دارای دفترچه سئوالات با ضریب یکسان در تمامی سئوالات خواهند بود.

آزمون شفاهی: کلیه داوطلبانی که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کند با رعایت کلیه مصوبات و مقررات مجاز به شرکت در آزمون شفاهی همین دوره هستند.

آزمون شفاهی در کلیه رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود با رعایت سایر مقررات در هر رشته برگزار می شود.

نحوه پذرش در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در این دوره از آزمون کلیه شرکت کنندگان اعم از مشمولین استفاده از مزایا سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مشمولین پذیرش براساس شیوه نامه پذرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و سایر متقاضان پذرش به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

نحوه پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی اعلام شد