مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-19حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شوش


یک کلاهبردار با وعده اعطای سودکلان به ارزش 600 میلیارد ریال در شهرستان شوش دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی واصل شدن تعداد زیادی شکایت از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با وعده اعطای سود کلان شبکه هرمی ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اطلاعات با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، محل اختفای فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: متهم در تحقیقات فنی و در مواجهه با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی با شیوه اعطای سودکلان از تعداد تقریبی 500 نفر بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران از کم اطلاعی مردم حداکثر سوء استفاده را می کنند که این گونه کلاهبرداری ها را می توان با آموزش همگانی، افزایش سطح سواد مالی و ایجاد بستر سرمایه گذاری مطمئن در سطح جامعه کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شوش

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شوش