مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-19اجتماعي

آماده باش 250 نفر امدادگر جمعیت هلال احمر زنجان در طرح زمستانی


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 250 نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش کامل طرح زمستانه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور آقاجانلو ظهر دوشنبه در مانور طرح زمستانی با بیان اینکه 250 نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش کامل طرح زمستانه قرار دارند، گفت: با 16 پایگاه ثابت و موقت و 8 اکیپ پشتیبان در طرح امداد و نجات زمستانه شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه 25 دستگاه آمبولانس، خودرو نجات و خودروهای پشتیبان و کمک دار در این طرح مشارکت داده خواهند شد، افزود: تیم های واکنش سریع، تیم امداد و نجات کوهستان، تیم آنست و سایر تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان در آمادگی کامل برای خدمت به هم وطنان قرار دارند.

آقاجانلو اادامه داد: محل های اسکان اضطراری با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری ها در مسیرهای بین راهی و گردنه های برفی پیش بینی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری طبق هماهنگی های انجام شده با پلیس راه و راهداری، گردنه های برف گیر استان زنجان تحت پوشش ویژه قرار گرفته اند، گفت: اکیپ های موقت امداد و نجات در گردنه های برف گیر مستقر هستند تا در صورت انسداد گردنه ها امدادرسانی در اسرع وقت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 250 نفر امدادگر جمعیت هلال احمر زنجان در طرح زمستانی

آماده باش 250 نفر امدادگر جمعیت هلال احمر زنجان در طرح زمستانی