مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-19دانش

نظام تعلیم و تربیت نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است


نظام تعلیم و تربیت ما بیش از هر زمان دیگری، نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه که در سالن امین مجتمع دارالولایه در منطقه جمکران برگزار شد، با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: بحث وحدت حوزه و دانشگاه یک امر بسیار مهم است که نکات انجام نشده بسیار دارد و باید بدان توجه ویژه شود.

  وی تأکید کرد: لازم است بحث وحدت حوزه و دانشگاه، مجدانه و از نزدیک پیگیری و از مباحث گفتاری اجتناب شود و وارد عرصه عملیاتی شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع مهم این است که آنچه در چند ماه گذشته اتفاق افتاد، برای ما یک هشدار بود که نظام تعلیم و تربیت ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند بحث وحدت بین حوزه و دانشگاه است و این اتفاقی که به همت حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شد، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرمودند که دنیای غرب به برکت دانش خود بود که توانست برای خود ثروت و نفوذ و قدرت دویست ساله فراهم کند و با وجود تهیدستی در بنیان های اخلاقی و اعتقادی، با تحمیل سبک زندگی غربی به جوامع عقب مانده از کاروان علم، اختیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام تعلیم و تربیت نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است

نظام تعلیم و تربیت نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است