مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-19سياسي

تجلیل از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه


به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای (26 آذر تا اول دی) در مراسمی با حضور نماینده رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه تقدیر شد.

- ایسنا/کرمانشاه به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای (26 آذر تا اول دی) در مراسمی با حضور نماینده رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه تقدیر شد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (28 آذر) برگزار شد، طول راه های استان را بیش از هشت هزار کیلومتر دانست که توسط راهداران به صورت مستمر نگهداری می شود و گفت: از این میزان 890 کیلومتر راه شریانی، 417 کیلومتر بزرگراه، 523 کیلومتر راه اصلی، 1791 کیلومتر راه فرعی و بیش از 5100 کیلومتر راه روستایی است.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیزی که در محورهای استان داشتیم، یادآور شد: طی یکسال اخیر حادثه خیزی 23 نقطه مرتفع شده و در 125 نقطه نیز آشکارسازی، ایمن سازی و .

انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از وضعیت ناوگان حمل و نقل باری و مسافری استان هم یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 20 هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل باری داریم و تعداد ناوگان فعال در این بخش نیز که عمدتا کامیون می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه

تجلیل از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه