مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-19اقتصادي

17هزار صندلی ارائه شد، 11هزار بلیت فروش رفت


مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه این شرکت در ایام جام جهانی 17هزار و 900 صندلی ارائه کرده بود، گفت که 11هزار و 700 صندلی فروخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمس الدین فرزادی پور در نشست خبری گفت: از ابتدای سال تا ککنون سه رویداد مهم در حوزه نقل و انتقال مسافر رخ داده است که دو تای آنها بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود.

انتقال حجاج مبحث مهمی بود که در شرایطی که خیلی ها انتظار نداشتند با این کیفیت انجام شود این مهم اتفاق افتاد و دیگری رکورد ویژه پروازهای عتبات عالیات بود که با کمترین تنش عملیاتی انجام شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این شرکت در ایام جام جهانی 155 پرواز به قطر اختصاص داد، گفت: بخش زیادی از این بلیت ها به صورت چارتری و بخشی به صورت مستقیم فروخته شد.

دراین مدت 17 هزار و 900 صندلی ارائه دادیم که 11 هزار و 700 صندلی فروخته شد.

حجم کار بسیار زیاد بود که با همراهی همکاران در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت فرودگاهی امام خمینی و سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها به شایستگی انجام شد.

فرزادی پور با بیان اینکه هدف ما ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است، تصریح کرد: ما در شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی یک هدف بیشتر نداریم و آن ارائه خدمت متناسب با شأن مردم است و تا زمانی که به این مهم دست پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17هزار صندلی ارائه شد، 11هزار بلیت فروش رفت

17هزار صندلی ارائه شد، 11هزار بلیت فروش رفت