مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-19سياسي

برای «بیمه دانشجویی» چه شرایطی باید داشته باشیم؟


دانشجویان مانند بسیاری از اقشار کشور می توانند تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گیرند و در حین تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند.

 سوابق بیمه ای دانشجویان در سازمان تأمین اجتماعی تفاوتی با سوابق بیمه ای افراد شاغل ندارد و به سوابق بیمه ای دوران اشتغال .

- دانشجویان مانند بسیاری از اقشار کشور می توانند تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گیرند و در حین تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند.

 سوابق بیمه ای دانشجویان در سازمان تأمین اجتماعی تفاوتی با سوابق بیمه ای افراد شاغل ندارد و به سوابق بیمه ای دوران اشتغال بعد از تحصیل آنان متصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در صورتی که پس از فارغ التحصیلی، بیمه پردازی افراد در سایر صندوق های بیمه ای همچون بازنشستگی کشوری، نیروهای مسلح و.

ادامه پیدا کند نیز سوابق بیمه تأمین اجتماعی دوران تحصیل آنان، قابل انتقال به سایر صندوق های بیمه گر خواهد بود.

برای بیمه دانشجویان چه شرایطی باید داشته باشیم؟ بیمه دانشجویان سازمان تأمین اجتماعی که چند سالی است در قالب کلی بیمه مشاغل آزاد، امکان پذیر شده است، شرایط بسیار سهل و ساده ای دارد و برای اینکه تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار بگیرد، شرط اصلی این است که دانشجوی در حال تحصیل در یکی از دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی رسمی باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای «بیمه دانشجویی» چه شرایطی باید داشته باشیم؟

برای «بیمه دانشجویی» چه شرایطی باید داشته باشیم؟