مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-19اقتصادي

راه اندازی خط 132کیلوولت تأمین برق تلمبه خانه شماره 4گوره به جاسک


مجری طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه اندازی خط 132 کیلوولت تأمین برق تلمبه خانه شماره 4 گوره به جاسک خبر داد.

- مجری طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه اندازی خط 132 کیلوولت تأمین برق تلمبه خانه شماره 4 گوره به جاسک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، علی جعفرزاده درباره اجرای خط تأمین برق تلمبه خانه شماره 4 گوره به جاسک اظهار کرد: در ادامه پروژه برق رسانی به این تلمبه خانه، خط 132 کیلوولت این طرح راه اندازی شد و در مدار قرار گرفت.

وی افزود: این خط انتقال برق 55 کیلومتری از پست 400 کیلو ولت شهرستان لامرد آغاز می شود و پس از سپری کردن مسیرهای کوهستانی و سخت گذر، در تلمبه خانه شماره 4 خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک در شهر فداغ پایان می یابد.

به گفته مجری طرح خط لوله گوره – جاسک، خط انتقال برق تلمبه خانه شماره 4 در مدت زمانی کمتر از پیش بینی اولیه انجام شد و بعد از انجام تمامی تست های مربوط، با تکمیل پست تلمبه خانه در مدار قرار گرفت.

علی جعفرزاده تصریح کرد: یکی از تعهدات این خط تأمین برق و توسعه پست شهرستان لامرد بود که شرکت مهندسی و توسعه نفت با انجام تعهدات خود، پست برق را به برق منطقه ای استان فارس تحویل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط 132کیلوولت تأمین برق تلمبه خانه شماره 4گوره به جاسک

راه اندازی خط 132کیلوولت تأمین برق تلمبه خانه شماره 4گوره به جاسک