مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 16:402022-12-19فرهنگي

کارگاه کارگردانی در یزد برگزار شد


کارگاه دو روزه کارگردانی با هدف ارتقاء دانش و توانمندی فیلمسازان جوان استان با حضور حسین دارابی در حوزه هنری یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین دارابی، کارگردان و تهیه کننده، در سفر به یزد کارگاه دو روزه کارگردانی برای فیلمسازان جوان و اعضای باشگاه فیلم حوزه هنری یزد برگزار کرد.

وظایف کارگردان، مباحث مرتبط با کارگردانی، شناخت درام، فضاسازی و چگونگی ایجاد هماهنگی بین عوامل از جمله مطالب مطرح شده در این کارگاه بود.

بخشی از این کارگاه نیز به تماشای فیلم و بحث و بررسی آن اختصاص داشت.

دارابی در خصوص این دوره آموزشی اظهار کرد: به یاری خدا با کمک و حمایت حوزه هنری استان یزد زمینه آموزش، رشد، پیشرفت و فعالیت علاقه مندان فیلمسازی در یزد فراهم شده است.

وی با اشاره به استعدادهای استان یزد در عرصه فیلمسازی گفت: امروز استعدادهای خوبی در باشگاه فیلم حوزه هنری یزد دور هم جمع شده اند و این فضای جمعی هم فکر و هم سو، البته با سلایق مختلف برای یک هدف مشترک و تولید آثار ارزشمند تلاش می کنند که برکات زیادی در پی دارد.

این کارگردان کسب تجربه، یاد گرفتن، وقت گذاشتن و با هم شروع کردن کار در این نوع گعده ها را مهم دانست و بر تداوم این جریان در باشگاه فیلم حوزه هنری یزد تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه کارگردانی در یزد برگزار شد

کارگاه کارگردانی در یزد برگزار شد