مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:052022-12-19ورزشي

سرپرست فدراسیون فوتبال: آزادی اولین استادیوم مجهز به VAR خواهد بود


زمان بندی برای اجرایی شدن VAR انجام شده و الان بحث قرارداد مطرح است که کمیسیون معاملات شرکت مذکور را انتخاب کرده و ابلاغ هم شده که بعد از عقد قرارداد، - هدایت ممبینی: زمان بندی برای اجرایی شدن VAR انجام شده و الان بحث قرارداد مطرح است که کمیسیون معاملات شرکت مذکور را انتخاب کرده و ابلاغ هم شده که بعد از عقد قرارداد، بررسی فنی ورزشگاه ها، آموزش فنی داوران و تجهیز چند استادیوم را در برنامه خواهیم داشت.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با اشاره به اجرایی شدن VAR در فوتبال ایران گفت: این طرح در 2 فاز انجام می شود که استادیوم آزادی به عنوان اولین استادیوم انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هدایت ممبینی تصریح کرد: از زمانی که به عنوان سرپرست دبیرکلی منصوب شدم 4 جلسه با شرکت بلژیکی برای این کار را در برنامه داشته ایم که جلسات خوبی بوده و به دنبال آن هستیم تا در زمان بندی مشخص و البته کوتاه، این طرح را به اجرا در بیاوریم.

وی ادامه داد: زمان بندی برای اجرایی شدن VAR انجام شده و الان بحث قرارداد مطرح است که کمیسیون معاملات شرکت مذکور را انتخاب کرده و ابلاغ هم شده که بعد از عقد قرارداد، بررسی فنی ورزشگاه ها، آموزش فنی داوران و تجهیز چند استادیوم را در برنامه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیون فوتبال: آزادی اولین استادیوم مجهز به VAR خواهد بود

سرپرست فدراسیون فوتبال: آزادی اولین استادیوم مجهز به VAR خواهد بود