مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-19سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی البرز تغییر کرد


مدیر کل امور استان ها و تشکل های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تشکر از زحمات فریدون محمدی مدیرکل پیشین میراث فرهنگی البرز، گفت: - مسئولیت، امانتی در دست ماست و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر زینالی افزود: مسئولیت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز در سه حوزه تخصصی و حساس است و باید بتوانیم با تمام توان در این حوزه ها ظاهر شویم.

مدیر کل امور استان ها و تشکل های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی یکی از شاخص ها مهم را توجه ویژه به معیشت همکاران عنوان کرد و گفت: در این زمینه جلسات مستمر با سازمان امور استخدامی اداری کشوری داشتیم و نتایج به زودی ابلاغ می شود.

به گفته زینالی با پیگیری های صورت گرفته از گذشته تا کنون تلاش شده البرز به عنوان هدف گردشگری معرفی شود و در این زمینه موفقیت های خوبی حاصل شد.

او با بیان اینکه البرز از میراث فرهنگی و زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی خوبی بهره مند است، اظهار کرد: امیدوارم با هدایت سرپرست جدید، البرز جزو استان های شاخص کشور باشد و نقطه عطفی در اداره کل البرز به وجود آید.

یحیی دارایی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز نیز با تشکر از زحمات فریدون محمدی در دوران تصدی و تشکر از مجموعه مدیران حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی البرز تغییر کرد

مدیرکل میراث فرهنگی البرز تغییر کرد