مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:052022-12-19اقتصادي

غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون؛ یکی از اشکالات مهم ملایر در بخش تولیدی


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر یکی از اشکالات مهم در بخش تولیدی شهرستان را غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون دانست و گفت: 127 تعاونی در شهرستان فعالیت دارند اما آنگونه که شایسته است از جامعیت و فعالیت لازم برخوردار نیستند.

- غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون؛ یکی از اشکالات مهم ملایر در بخش تولیدی ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر یکی از اشکالات مهم در بخش تولیدی شهرستان را غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون دانست و گفت: 127 تعاونی در شهرستان فعالیت دارند اما آنگونه که شایسته است از جامعیت و فعالیت لازم برخوردار نیستند.

سلمان اسماعیلی دوشنبه 28 آذر ماه در کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان ملایر، وجود یک تعاونی قدرتمند را از نیازهای شهرستان دانست و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های ویژه شهرستان ملایر، این شهرستان توانایی ایجاد تعاونی های برتر در بخش های مختلف را دارد.

اسماعیلی ضمن تاکید بر انجام اقدامات ویژه در حوزه بازاریابی و برندسازی در کنار توجه به بخش تعاونی گفت: حوزه پشم، ریسندگی، فرش، قنوات و تولید ماهی تنها گوشه ای از ظرفیت های موجود ملایر است که هر یک می توانند چند هزار میلیارد ثروت ایجاد کنند.

وی به مشکلات مطرح شده در حوزه بانک ها و ارائه تسهیلات اشاره و مطرح کرد: شبکه بانکی در کشور به همراه دستگاه های اجرایی جلو نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون؛ یکی از اشکالات مهم ملایر در بخش تولیدی

غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون؛ یکی از اشکالات مهم ملایر در بخش تولیدی