مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-19حوادث

«پرواز اسب سفید» تجربه ای نزیسته و ارزشمند


کتاب پرواز اسب سفید تجربه نزیسته ای را به خواننده می دهد که ارزشمند است.

- در دومین جلسه از سلسله جلسات کتابواره شهر من ضمن رونمایی از کتاب پرواز با اسب سفید، معصومه میرابوطالبی، گفت: کتاب داستان دختری به نام گلبرگ را روایت می کند که با یک بحران روحی یعنی قتل غیر عمد مواجه شده است، پدرش در یک قدمی اعدام است و در چنین شرایطی رفتار های دیگران با او به عنوان یک دختر نوجوان نیز در کتاب مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: کتاب بسیار خوش خوان است و اصطلاحا سکته زبانی و نثری ندارد؛ یکی از ویژگی های مهم کتاب های نوجوان، عدم ایستایی است که این موضوع در این کتاب نیز به خوبی رعایت شده است و با وجود موقعیت های احساسی و گاه تلخی که در کتاب دیده شده داستان ریتم خوبی دارد.

نویسنده کتاب پروفسور فوفو بیان کرد: این رمان نوجوان قابلیت این را دارد که در جمع ها و دورهمی هایی که با حضور نوجوانان برگزار می کنیم در مورد کتاب صحبت کنیم، تجربه کنیم و شخصیت های کتاب را به چالش بکشیم.

وی با اشاره به نقش کتاب در کمک به نوجوانان در مدیریت غم و مواجهه با مشکلات ابراز داشت: یکی از رسالت های کتاب این است که به وسیله آن می توانیم بعدی از زندگی را تجربه کنیم که در زندگی واقعی نمی توانیم آن را تجربه کنیم و این کتاب با وجود تلخی ها و غمی که در آن وجود دارد، اما تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پرواز اسب سفید» تجربه ای نزیسته و ارزشمند

«پرواز اسب سفید» تجربه ای نزیسته و ارزشمند