مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-20سياسي

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان برگزار می شود، گفت: - در این راستا 20 هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اجرای بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: در این مرحله 20 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و محروم توسط گروه های بسیج توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بسته ها به همت سپاه و بسیج در استان سمنان تأمین شده است، تاکید کرد: قرار است از امروز این بسته ها با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان توزیع شود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه نشست هماهنگی اجرای بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان برگزار و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است، ابراز کرد: تاکنون بیش از 518 میلیارد تومان خدمات در رزمایش مواسات ارائه شده است.

کاشفی با بیان اینکه تاکنون مجموعاً در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه 175 هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، گوشت و… بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است، بیان کرد: توزیع یک هزار و 720 بسته جهیزیه بین نوعروسان نیازمند از دیگر اقداماتی بوده که در مواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود

20 هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می شود