مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-20سياسي

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فتح الله توسلی بیان کرد: در شهرستان های بهار و کبودراهنگ در حوزه برق دارای مشکلاتی اعم از ترانس و… است لذا شبکه برق خود نگهدار را پیگیر هستیم تا احداث شود و وزیر نیز در این رابطه دستوراتی دادند.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده پست 230 کیلو ولت برق در شیرین سو برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی احداث خواهد شد و این مهم در سفر رییس جمهور مصوب شد و 60 میلیارد تومان نیز برای احداث آن تخصیص یافت و اکنون نیز وزارت صمت و وزارت نیرو باید پیگیر باشند تا این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد: چندین شهرک صنعتی در حوزه انتخابیه وجود داشت که نیمه تعطیل و یا تعطیل بودند و با هماهنگی های انجام شده وزیر صمت و رییس شهرک های صنعتی سفری به شهرستان های بهار و کبودرآهنگ داشتند و دستوراتی نیز در این خصوص صادر کردند.

توسلی اظهار کرد: زیرساخت حدود 20 هکتار از زمین های شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها تأمین تجهیزات و… است تا به مردم واگذار شود در شهر مهاجران نیز در حال احداث یک ناحیه صنعتی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ