مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-20فرهنگي

اکران فیلم در شهرهای بدون سینما توسط کانون های فرهنگی- تربیتی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایش فیلم در شهرهای بدون سینمای کشور توسط کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش با اکران پویانمایی ایرانی «لوپتو» آغاز و با استقبال روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به طرح تحولی کانون های فرهنگی-تربیتی و برنامه های متعددی که در دو دسته شامل 220 کانون کشور آغاز شده است، گفت: یکی از برنامه ها، تحت عنوان سینما مهر در حال اجراست که در قالب آن برای دانش آموزان فیلم های روز به نمایش در می آید.

وی درباره جزییات اکران لوپتو در کانون های فرهنگی-تربیتی گفت: با حوزه هنری انقلاب اسلامی هماهنگی هایی به عمل آمد تا فیلم سینمایی لوپتو در فاز اول در شهرهای فاقد سالن سینما که حدود 60 شهر بودند با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی تربیتی اکران شود.

باقرزاده اضافه کرد: پویانمایی ایرانی لوپتو، در فاز دوم همزمان با اکران در سینماهای کشور، در 220 شهر دارای کانون فرهنگی تربیتی امید فردا که مجهز به سالن آمفی تئاتر هستند، به نمایش در می آید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در اولین هفته این اکران ها (یعنی هفته سوم آذر ماه) که در 14 کانون فرهنگی-تربیتی این طرح کلید خورد، 1808 دانش آموز، مخاطب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم در شهرهای بدون سینما توسط کانون های فرهنگی- تربیتی

اکران فیلم در شهرهای بدون سینما توسط کانون های فرهنگی- تربیتی