مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-20پزشكي

دانشگاهها ایده های هوش مصنوعی سلامت را به وزارت بهداشت ارائه دهند


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت:دانشگاه ها ایده ها و پروپوزال هایشان را در مباحت هوش مصنوعی سلامت، بیگ دیتا، اینترنت اشیا و غیره هر چه سریعتر ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حمیدرضا بنفشه در رویداد جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران اظهار داشت: کاربرد هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت های آن در حوزه فناوری سلامت، پژوهش و آموزش در علوم پزشکی بدیهی است.

وی افزود: امروزه ضرورت توجه به هوش مصنوعی به خصوص در حوزه بیگ دیتا در دنیا نیز مورد توجه بسیار قرار گرفته است و رویدادهای بسیاری نیز پیرامون این مقوله برگزار می شود که هدف عمده آنها شناسایی نخبگان و افراد دارای استعداد در این حوزه است.

بنفشه با ابراز امیدواری از برگزاری چنین رویدادهایی گفت: بسیار شایسته است که در جریان برگزاری رویدادهایی مانند این شاهد کشف و رشد استعدادهایی باشیم که در حوزه سلامت و هوش مصنوعی فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه سیاست های حمایتی دفتر توسعه فناوری سلامت پروژه محور است، گفت: اینترنت اشیا (IOT) در تجهیزات پزشکی نیز می تواند به افزایش کارایی منجر شود بنابراین انتظار می رود دانشگاه ها ایده ها و پروپوزال هایشان را در مباحت هوش مصنوعی سلامت، بیگ دیتا، اینترنت اشیا و غیره هر چه سریعتر به دفتر توسعه فناوری سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهها ایده های هوش مصنوعی سلامت را به وزارت بهداشت ارائه دهند

دانشگاهها ایده های هوش مصنوعی سلامت را به وزارت بهداشت ارائه دهند