مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-20بين الملل

سیدافقهی: رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه حضور خود در مقابل ایران و محور مقاومت است


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به حضور رژیم صهیونیستی در خلیج فارس گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حضور در خلیج فارس، توسعه حضور و نفوذ راهبردی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

- سید هادی سیدافقهی کارشناس ارشد مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار سیاسی فارس، درباره علل ورود رژیم صهیونیستی به خلیج فارس گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حضور در خلیج فارس، توسعه حضور و نفوذ راهبردی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت است.

چرا که رژیم صهیونیستی به لحاظ توسعه سرزمینی شکست خورد و اکنون در داخل خود پیرامون مناطق حساس، شهرهای بزرگ و مهم صنعتی خود و شهرهای بزرگ و پرجمعیت خود دیوار کشیده است.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی در حوزه توسعه سرزمینی با شکست مواجه شده است و این به معنای شکست راهبرد و شعار از نیل تا فرات آن ها است که دو خط آبی شکل دهنده پرچمشان است.

این رژیم اکنون به دنبال دنبال توسعه راهبردی، امنیتی و نفوذ حضور سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی است.

* مردم در جام جهانی 2022 نفرت شدید خود را نسبت به رسانه های رژیم صهیونیستی ابراز کردند این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای جنوب خلیج فارس بیان کرد: متاسفانه در این راستا، چند کشور آن هم توسط حکام این کشورها نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدافقهی: رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه حضور خود در مقابل ایران و محور مقاومت است

سیدافقهی: رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه حضور خود در مقابل ایران و محور مقاومت است