مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-20اقتصادي

اتمام طرح مطالعاتی زراعت چوب در نیمی از استان ها/ صیانت از زمین از معبر خاک می گذرد


مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مجری طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور از پایان طرح مطالعاتی زراعت چوب و توسعه نهال کاری در حدود نیمی از استان های کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مشاور رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و مجری طرح نهضت جهادی تولید و کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور از پایان طرح مطالعاتی زراعت چوب و توسعه نهال کاری در حدود نیمی از استان های کشور خبر داد.

رضا احمدی شامگاه 28 آذرماه در سمنان اظهار کرد: طرح مطالعاتی افزایش ظرفیت کاشت نهال و توسعه زراعت چوب در 15 استان تکمیل و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت کاشت نهال در کشور باید با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها و براساس محدودیت منابع آبی و خاکی برنامه ریزی شود.

وی افزود: دولت سیزدهم طرح های زیادی از جمله کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال برای حفاظت و صیانت از خاک را در دستور کار دارد که از 31 استان کشور، 15 استان طرح مطالعاتی را به سرانجام رسانده اند و سمنان جزو 15 استان دارای مطالعات تکمیلی است.

صیانت از کره زمین، از معبر خاک می گذرد احمدی تصریح کرد: امسال به دستور رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی باید برنامه ریزی برای تولید نهال در کشور طوری باشد که بتوانیم در سال های 1401 تا 1405، یک میلیارد اصله نهال تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح مطالعاتی زراعت چوب در نیمی از استان ها/ صیانت از زمین از معبر خاک می گذرد

اتمام طرح مطالعاتی زراعت چوب در نیمی از استان ها/ صیانت از زمین از معبر خاک می گذرد