مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-20سياسي

موکب های دانش آموزی فاطمیه مقابل مدارس اشتهارد برپا می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد به برپایی موکب های دانش آموزی فاطمیه در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: این موکب ها در مقابل مدارس برپا می شود.

- حجت الاسلام حسن صلاحی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در این دهه با هدف گرامیداشت ایام عزای فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در دستورکار اداره تبلیغات شهرستان قرار گرفت هماهنگی جهت سیاه پوش کردن خیابان ها و تبلیغات محیطی است که با همکاری مدیریت شهری انجام می شود.

وی به برگزاری موکب های دانش آموزی در سطح مدارس اشاره کرد و یادآور شد: در این میان با آموزش و پرورش جلساتی برگزار شد و مقرر کردیم موکب های دانش آموزی در مقابل مدارس برپا شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد به برگزاری روضه های خانگی با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و افزود: همچنین محفل با قرآن نیز از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برپا می شود.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ فاطمیون با حضور عموم مردم در امامزاده کبری و ام صغری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هماهنگ جهت تجمع زنان فاطمی و بانوان فعال فرهنگی نیز در دستورکار قرار دارد.

صلاحی متذکر شد: شب شعر فاطمی با حضور شاعره های اشتهاردی در مکان سالن جلسات فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز در دهه دوم فاطمیه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های دانش آموزی فاطمیه مقابل مدارس اشتهارد برپا می شود

موکب های دانش آموزی فاطمیه مقابل مدارس اشتهارد برپا می شود