مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-20اجتماعي

تردد در راه های مازندران عادی است/ پیش بینی بارندگی و برف


رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را عادی و روان اعلام کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی از عصر امروز شاهد بارندگی و بارش برف در محورها خواهیم بود.

- سرهنگ یدالله جهان تاب در گفتگو با خبرنگار مهر اشاره به اینکه شاهد وضعیت ترافیکی عادی و روان درمحورهای ارتباطی استان هستیم، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته شاهد بارش باران و بارش برف در محورهای کوهستانی از عصر خواهیم بود.

وی به تقویت ایستگاه های پلیس در محورهای ارتباطی و کوهستانی خبر داد و گفت: مأموران پلیس راه در محورهای کوهستانی از جمله هراز، کندوان و سوادکوه اعزام شدند و در حال ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: همچنین با استقرار گروه های راهداری و تجهیز آن تلاش می شود تا پیشگیری های لازم برای جلوگیری از یخبندان در محورهای ارتباطی صورت گیرد اما از هم استانی ها درخواست داریم از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

همچنین محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های استان مازندران نیز با اشاره به تردد عادی و روان در راه های ارتباطی استان گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در برخی مناطق محورهای کناره هستیم.

وی از انسداد محورهای فرعی لاسم - ارجمند به دلیل نبود ایمنی تا اطلاع بعدی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در راه های مازندران عادی است/ پیش بینی بارندگی و برف

تردد در راه های مازندران عادی است/ پیش بینی بارندگی و برف