مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-20سياسي

نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه ها احساس می شود


امام جمعه دامغان با بیان اینکه نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه ها احساس می شود، گفت: امروز هیئت ها و فعالان مذهبی ما در راستای جهاد تبیین نقش آفرینی ویژه ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به مراسم قدردانی از هیئت های مذهبی و موکب داران فعال در اربعین سال جاری بیان کرد: یکی از خصلت های اربعین حسینی وحدت و انسجام زیر پرچم اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه جان مایه کلام اربعین نیز حضور مردمی و جهاد گونه موکب ها و دلدادگان حسین (ع) است، تاکید داشت: ما از نزدیک شاهد فعالیت های هیئت های مذهبی و موکب ها در عراق و دلدادگان حسینی در دامغان بودیم و لذا این روحیه از خود گذشتگی و فداکاری، خدمت و در صحنه بودن را در جای دیگری نمی توان یافت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه هیئت های مذهبی و موکب داران علی رغم تمام سختی ها و دشواری ها، گرمای هوا و شرایط حاکم بر کشور عراق، فداکاری را به منصه ظهور رساندند، گفت: این از عشق مردم دامغان به اهل بیت (ع) نشئات می گیرد.

رستمیان با بیان اینکه امیدواریم که همیشه این خدمت رسانی ادامه داشته باشد، بیان کرد: کسانی که مسئولیت دارند باید بدانند آنچه اهمیت دارد این است که خادمان اربعین و هیئت ها و موکب ها مرد میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه ها احساس می شود

نیاز به جهاد تبیین در تمام حوزه ها احساس می شود