مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-20سياسي

1700 کلاس درس تخریبی زیبنده استان بوشهر نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هزار و 700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که تا سال 1408 نباید هیچ کلاس تخریبی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در دیدار با رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مدارس غیرانتفاعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این مدارس ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه آموزش و پرورش این وزارتخانه را راهبردی ترین وزارتخانه دانست و خاطرنشان کرد: تمدن آفرینی، پیشرفت، اقتدار ملی و بین المللی منوط به داشتن آموزش و پرورش توانمند و قوی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آموزش و پرورش را بنیادی ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تأثیرگذار است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 10 سال پیش تدوین شده است گفت: تدوین سند 20 ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش در عرصه فضای آموزشی با استاندارد بین المللی و تجهیزات پیشرفته، خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 کلاس درس تخریبی زیبنده استان بوشهر نیست

1700 کلاس درس تخریبی زیبنده استان بوشهر نیست