مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-20فرهنگي

ظرفیت های فیلمسازی در شهرستانها باید به موقع شناسایی شود


استعدادها و ظرفیت های نابی در شهرستان ها وجود دارد که باید به موقع کشف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ثقفی نویسنده و فیلمنامه نویس، صبح سه شنبه در حاشیه کارگاه دو روزه فیلمنامه نویسی که با حضور جمعی از هنرجویان و فیلمنامه نویسان جوان یزدی در حوزه هنری یزد برگزار شد، اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت های نابی در شهرستان ها وجود دارد که باید به موقع کشف و راهنمایی شوند که در کدام عرصه می توانند مفیدتر باشند و چه مسیری را طی کنند تا سریع تر به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه استعدادهای بالقوه، پویا و هوشمند در باشگاه فیلم حوزه هنری یزد حضور دارند، بیان کرد: این جوانان در سن مناسبی شروع به فعالیت در این زمینه کرده اند و انرژی و انگیزه خوبی برای رشد و پیشرفت در این حوزه دارند.

ثقفی افزود: اگر این استعدادها کار را جدی بگیرند و انگیزه و پشتکار لازم را داشته باشند این نوید را می دهد که نتایج خوب و مثبتی در پی داشته باشد چرا که توانایی هنرجویانی که در این کارگاه شرکت کرده بودند بالاتر از انتظار من بود.

نویسنده فیلم سینمایی هناس با اشاره به اهمیت خلاقیت و نوآوری در کارهای هنری و ادبی ادامه داد: باید خلاقیت آنها در زمینه فیلمنامه نویسی پرورش داده شود و من سعی کردم در این کارگاه دو روزه مسیر ایجاد و پرورش این خلاقیت را نشان دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فیلمسازی در شهرستانها باید به موقع شناسایی شود

ظرفیت های فیلمسازی در شهرستانها باید به موقع شناسایی شود