مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:312022-12-20اقتصادي

رشد 30 درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان


رییس اداره حمل و نقل کالای لرستان از رشد 30 درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عبدی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به فعالیت 83 شرکت حمل و نقل مسافر در لرستان، اظهار داشت: دو هزار و 400 راننده حوزه مسافر و هزار و 405 ناوگان حمل و نقل مسافر در لرستان فعالیت دارند.

وی، عنوان کرد: از مجموع هزار و 405 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافر استان، 173 دستگاه اتوبوس، 525 دستگاه مینی بوس و 707 دستگاه سواری کرایه هستند.

رییس اداره حمل و نقل کالای لرستان با بیان اینکه همچنین 98 شرکت حمل و نقل کالا در لرستان فعال هستند، گفت: یک شرکت حمل و نقل بین المللی نیز در استان وجود دارد که متأسفانه امسال جز شرکت های در لیست تحریم قرار گرفت.

عبدی با اشاره به فعالیت 18 هزار راننده حوزه حمل و نقل باری در لرستان، تصریح کرد: همچنین 11 هزار وسیله نقلیه باری در استان فعالیت دارند.

وی، ادامه داد: در هشت ماهه امسال سه میلیون و 500 هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل باری لرستان جابجا شده که این عدد برابر با مدت مشابه سال قبل است.

رییس اداره حمل و نقل کالای لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات لرستان فقدان صنایع در استان است، لرستان فاقد بار ثابت است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

رشد 30 درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان