مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-20حوادث

دستگیری مأمور قلابی در قزوین


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی، قصد ترخیص یک بیمار را از بیمارستان داشت، - دستگیر شد.

سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به لباس و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی به یکی از بیمارستان ها مراجعه کرده و با سوء استفاده از این لباس و موقعیت شغلی، قصد ترخیص کردن یک بیمار بستری در بیمارستان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 مدرس قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند فرد مورد نظر فاقد کارت شناسایی بوده و پس از استعلام انجام شده مشخص شد این فرد پلیس نبوده و از افراد سابقه دار است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ خدایی عنوان کرد: این فرد بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کرده و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان تأکید کرد: هم وطنان عزیز در مواجهه با این گونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آن ها، موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند و حتماً از افرادی که خود را به عنوان مأمور انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مأمور قلابی در قزوین

دستگیری مأمور قلابی در قزوین