مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-20حوادث

مأمور قلابی دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری را از بیمارستان داشت، - دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به لباس و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی به یکی از بیمارستان ها مراجعه و با سو استفاده از لباس و موقعیت شغلی قصد ترخیص کردن فردی بیمار بستری در بیمارستان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 مدرس قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند فرد مورد نظر فاقد کارت شناسایی بوده و پس از استعلام انجام شده مشخص شد این فرد پلیس نبوده و از افراد سابقه دار می باشد، که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ خدایی در پایان از شهروندان درخواست کرد در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مأمور انتظامی معرفی می کنند درخواست کارت شناسایی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور قلابی دستگیر شد

مأمور قلابی دستگیر شد