مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-20اجتماعي

تلاش جهت اخذ ردیف ملی برای محور قره پشتلو در زنجان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: یکی از اقدامات برای محور قره پشتلو اخذ مجوز ماده 23 است که در صورت تحقق این مسیر همه ساله از ردیف ملی بودجه برخوردار می شود.

- جعفر قزوینیان ظهر امروز (29 آذرماه ) در نشست خبری با بیان اینکه اداره کل راهداری با بالغ بر 500 نفر نیروی انسانی مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف است، اظهار کرد: علی رغم همه این تلاش ها، مشکلاتی نیز به جهت کمبود اعتبارات و کمبود منابع انسانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در استان زنجان با 250 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به استقبال زمستان رفته ایم، تصریح کرد: از اول آبان ماه کار تجهز ماشین آلات آغاز شد و از اول آذرماه نیز عملا در 32 راهدارخانه وارد طرح زمستانی شدیم.

این مسئول با بیان اینکه در مجموع 5846 کیلومتر از راه های استان شامل آزادراه، بزرگ راه، راه های اصلی و فرعی و روستایی پوشش داده می شود، افزود: در مدت یک ماه گذشته برای پشتیبانی از راهدارخانه ها میزان نمک مورد نیاز تامین و همچنین امکانات لازم نیز برای راهداران فراهم شده است.

وی با یادآوری اینکه محور تهم _ چورزق یکی از محورها در منطقه کوهستانی واقع شده، تصریح کرد: طبقه بندی راه ها متفاوت است و با توجه به ترافیکی که مطالعه می شود و نیازسنجی که انجام می گیرد مشخص می شود ما برای آن مسیر باید چه الگویی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهت اخذ ردیف ملی برای محور قره پشتلو در زنجان

تلاش جهت اخذ ردیف ملی برای محور قره پشتلو در زنجان