مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-20اقتصادي

6 پروژه بهداشتی در جم در دست احداث است


6 خانه بهداشت روستایی در سطح شهرستان جم با اعتبار 88 میلیارد ریال در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی حوزه سلامت در شهرستان جم اظهار داشت: هم اکنون 6 پروژه عمرانی با مجموع اعتبار 88 میلیارد ریال در حوزه سلامت در دست ساخت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان جم افزود: خانه های بهداشت روستای صیدی، حرمیک، حاجی آباد، علی آباد و جنوب جم از پروژه های در دست احداث حوزه سلامت در شهرستان جم است که در هفته دولت امسال و خانه بهداشت روستای چم چشمه نیز در روز پرستار کلنگ زنی شدند.

وی با اشاره به اینکه خانه بهداشت روستای حرمیک در مراحل پایانی احداث است گفت: این پروژه دارای 65 درصد پیشرفت است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار، در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: سایر پروژه های عمرانی نیز فعال است و دو خانه بهداشت حاجی آباد و جنوب جم نسبت به سایر پروژه ها با سرعت بیشتری در دست احداث است و با پیشرفت حدود 30 درصد همراه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان جم افزود: با ساخت و بهره برداری از این پروژه ها، تمام روستاهای دارای پتانسیل در شهرستان، دارای خانه بهداشت شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه بهداشتی در جم در دست احداث است

6 پروژه بهداشتی در جم در دست احداث است