مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-20سياسي

بیشترین هزینه خدمات شهری برای چیست؟/نمی توان روند فعلی را ادامه داد


روند افزایشی هزینه خدمات شهری زیاد بوده و بیشتر هزینه ها در بخش نیروی انسانی است، اما سؤال اصلی این است که با این روش می توانیم ادامه بدهیم یا خیر، - ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: روند افزایشی هزینه خدمات شهری زیاد بوده و بیشتر هزینه ها در بخش نیروی انسانی است، اما سؤال اصلی این است که با این روش می توانیم ادامه بدهیم یا خیر، که به نظر می رسد نیاز به بازنگری دارد.

حسین اسلامی امروز سه شنبه 29 آذرماه در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به روز 26 آذرماه روز ملی حمل ونقل اظهار داشت: معضل آلودگی هوا به عنوان یکی از معضلات کلان شهرها ارتباط مستقیمی با کیفیت و کمیت حمل ونقل عمومی دارد.

وی با ابراز امیدواری از تغییر رفتارها و فرهنگ ترافیک در شهر افزود: برای افزایش استفاده مردم از حمل ونقل عمومی و کاهش تردد خودروهای شخصی، باید افزایش کیفیت و کمیت حمل ونقل عمومی در کنار کار فرهنگی در دستور کار معاونت حمل ونقل شهرداری و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر قرار گرفته و به آن توجه شود و از رانندگان نمونه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تشکر و قدردانی می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به لایحه 30 درصد کاهش بهای خدمات بازدید سازمان آتش نشانی از بیمارستان امام رضا(ع) متعلق به سازمان تأمین اجتماعی اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین هزینه خدمات شهری برای چیست؟/نمی توان روند فعلی را ادامه داد

بیشترین هزینه خدمات شهری برای چیست؟/نمی توان روند فعلی را ادامه داد