مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-20سياسي

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و ایران در مسیر دستیابی به موفقیت هاست


در این 3 ماه گذشته که دشمنان درگیر ایجاد تفرقه بودند، کشور عزیز ما به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهادری جهرمی عصر سه شنبه در برنامه بدون واسطه با دولت در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی اظهار کرد: کشور ما در بازه زمانی 50 ساله گذشته زمانی مصرف کننده در زمینه های پزشکی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بود، کشوری که روزی تمدن دو هزار ساله در جهان داشته است اما همین موضوع باعث شد که کشورهای دیگر متوجه شوند که جمهوری اسلامی ترسی از مقابله با آنان در عرصه نظامی ندارد.

وی با بیان اینکه کشور ما نشان داد که در مقابله تمامی این فشارهای همه جانبه که از چندین سال قبل وجود داشته قدرت مقابله و ایستادگی دارد، عنوان کرد: ما شهدای زیادی چون شهید چیت سازیان و سردار همدانی را در این راه بزرگ و برای جمهوری اسلامی داده ایم، شهدای بزرگواری که در این مسیر به شهادت رسیده اند.

سخنگوی دولت سیزدهم ادامه داد: چهل سال است که دشمنان از تمام قوای خود و با استفاده از تحریم های اقتصادی که به تحریم های فلج کننده معروف است، در برابر جمهوری اسلامی ایستاده اند تا مانع پیشرفت کشور عزیز ما در عرصه های مختلف شوند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه نتیجه تحریم های دشمن یعنی جلوگیری از رشد اقتصادی و ایجاد موانع مختلف برای توقف جمهوری اسلامی در تمامی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و ایران در مسیر دستیابی به موفقیت هاست

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و ایران در مسیر دستیابی به موفقیت هاست