مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 22:052022-12-20سياسي

پژوهش ها باید بر اساس نیازهای جامعه باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: پژوهش هایی که صورت می گیرد علاوه بر ارتقای جایگاه علمی بین المللی کشور در مجلات جهانی، - باید بر اساس نیازهای جامعه باشد و دردی را درمان کند.

جهانبخش سلمانیان در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اظهار کرد: پژوهش یعنی سپردن امور و تصمیم سازی ها به صاحبان خرد.

پژوهش مبنای پیشرفت؛ توسعه و رشد هر کشور و جامعه ای است.

وی افزود: اگر تصمیم سازی های مدیریتی را بر مبنای پژوهش یعنی تحلیل منطقی داده های دقیق انجام ندهیم یک سری از سائق ها و موج های سیاسی و اجتماعی تصمیم گیری ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بعد از گذشت مدتی متوجه خواهیم شد این تصمیمات درست نبوده اند.

سلمانیان توضیح داد: تصمیم گیری مهمترین اتفاق و مولفه مدیریت به شمار می رود و برای این مهم باید یک بستر دقیق مهیا باشد که پژوهش و تحقیق همان بستر دقیق و درست است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی مدعی شد: همانطور که در سند تحول دولت مردمی دولت سیزدهم شاهد چرخش های تحول آفرین گوناگون هستیم در حوزه پژوهش هم چنین چرخش هایی به چشم می خورد.

وی ادامه داد: مهمترین چرخشی که در این سند در حوزه پژوهش به آن اشاره شده این است که به جای اینکه پژوهش های دانشگاهی را به سمت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها باید بر اساس نیازهای جامعه باشد

پژوهش ها باید بر اساس نیازهای جامعه باشد