مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-21پزشكي

مشارکت 480 نیروی اورژانس در طرح زمستانی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان به آغاز اجرای طرح زمستانی اشاره کرد و گفت: 480 نیرو در این طرح مشارکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داریوش تقی لو، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی به آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس 115 استان زنجان همزمان با اورژانس کشور و سایر ارگان های خدمات رسان خبر داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: همه پایگاه های اورژانس و ناوگان این مرکز اعم از اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی به ویژه آمبولانس های کمک دار به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت هستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان های استان برای پذیرش بیماران و مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است، ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام ماموریت در مناطق صعب العبور و روستاهای محصور است.

تقی لو با بیان اینکه 480 نفر از نیروهای فوریت های پزشکی در طرح زمستانی به ارائه خدمات به بیماران و مصدومان اقدام خواهند کرد، افزود: تمهیدات لازم درباره فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 480 نیروی اورژانس در طرح زمستانی

مشارکت 480 نیروی اورژانس در طرح زمستانی