مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-21سياسي

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در اردبیل برگزار شد


پانزدهمین جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات با همکاری و مشارکت کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد.

- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در حاشیه جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در اردبیل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در قالب این جشنواره با دعوت از مؤدیان، مبلغان و فعالان زکات تلاش می کنیم تا از 51 نفر از فعالان این حوزه تکریم و تجلیل کرده و زمینه توسعه و ترویج این فریضه الهی را فراهم کنیم.

علیرضا حسین نژاد تصریح کرد: با همکاری خیرین و مؤدیان زکات، در 9 ماهه امسال بیش از 18 میلیارد تومان زکات فطریه، واجب و مستحب در استان جمع آوری شده و سعی ما بر این است تا در محل مناسب هزینه شود.

وی رتبه استان اردبیل را در پرداخت زکات جز استان های برتر و ممتاز اعلام کرد و گفت: منابع هزینه ای زکات با تصمیم مسئولان استانی و شهرستانی انجام می شود و در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها و شهرستان ها سعی بر این است تا با پرداخت مبالغ تشویقی دولت در روستاهایی که بیشترین زکات را پرداخت کنند، پروژه های عمرانی و عام المنفعه اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: به این جشنواره بیش از 500 نفر از عاملان، مبلغان و مؤدیان زکات از شهرستان ها و مناطق مختلف استان دعوت شده که در مجموع تجلیل و تکریم از برگزیدگان را شاهد خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در اردبیل برگزار شد

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در اردبیل برگزار شد