مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-21سياسي

تحقق وعده رییس جمهور /توزیع 11 سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه


به دنبال مطالبه جوانان مرزنشین مبنی بر تهیه جهیزیه از رییس جمهور، در کمتر از یک هفته از سفر هیئت دولت به استان، - 11 سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا لکزایی صبح چهارشنبه در حاشیه توزیع 11 سری جهیزیه بین روستاهای مرزی شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی، بیان کرد: بازدید از پروژه آبرسانی خوشاب، بازدید از کارگاه اشتغال حوله بافی بانوان مرزی و حضور در جمع مردم لانو از برنامه های این مقام مسئول در سربیشه بود.

وی درخواست جهیزیه را یکی از مطالبه های جوانان روستاهای مرزی عنوان کرد و گفت: در کمتر از یک هفته با تحقق وعده رییس جمهور، 11 سری جهیزیه در روستاهای مرزی شهرستان سربیشه توزیع شد.

لکزایی اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون بوده که به ارزشی بالغ از 30 میلیون تومان توزیع شد.

فرماندار سربیشه با اشاره به پروژه آبرسانی خوشاب بیان کرد: این پروژه شامل آبرسانی به 24 روستا در حال اجرا بوده که در فاز اول، عملیات آبرسانی به دو روستای خوشاب و مشوکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم پروژه، آبرسانی به 11 روستا انجام می شود که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین فاز سوم پروژه طی یک سال آینده به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده رییس جمهور /توزیع 11 سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه

تحقق وعده رییس جمهور /توزیع 11 سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه