مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-21اجتماعي

پیش بینی بارندگی برای ارتفاعات البرز


مدیرکل هواشناسی استان البرز از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی با وزش باد و بارندگی در ارتفاعات البرز همراه خواهیم بود.

- آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت هواشناسی استان البرز، گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی از سوی کارشناسان مربوطه آسمان البرز برای هفته جاری بارانی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با کاهش دما همراه خواهیم بود، یادآور شد: در ارتفاعات استان با وزش باد، بارش خفیف مواجه هستیم.

بهاروند احمدی با بیان اینکه تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از پایداری جو طی امروز در منطقه البرز مرکزی است، اظهار کرد: با گذر امواج ناپایدار ضعیف و نفوذ پرفشار به منطقه وزش باد و افزایش ابر و کاهش دما در ارتفاعات مه، بارش پراکنده و خفیف دور از انتظار نخواهد بود.

این مقام مسؤول تصریح کرد: آسمان روز پنجشنبه استان البرز نیمه ابری تا ابری ، صبح مه رقیق و یخبندان، اواخر وقت بارش خفیف و روز جمعه نیمه ابری تا ابری، مه رقیق و یخبندان، بعضی ساعات بارش خفیف شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه هوای امروز چهارشنبه بین منفی یک تا 9 درجه بالای صفر، روزهای پنجشنبه و جمعه بین صفر تا 9 درجه بالای صفر و روز شنبه هفته آینده بین منفی 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارندگی برای ارتفاعات البرز

پیش بینی بارندگی برای ارتفاعات البرز