مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-21اقتصادي

تمدید مهلت ثبت نام در رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک


مهلت ثبت نام در رویداد «پیوند» برای شناسایی استارت آپ ها و دارندگان طرح های فناورانه و نوآورانه حوزه برق و مکانیک تا 15 دی ماه تمدید شد.

- تمدید مهلت ثبت نام در رویداد پیوند در حوزه برق و مکانیک مهلت ثبت نام در رویداد پیوند برای شناسایی استارت آپ ها و دارندگان طرح های فناورانه و نوآورانه حوزه برق و مکانیک تا 15 دی ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت، فراخوان رویداد پیوند برای شناسایی استارت آپ ها و دارندگان طرح های فناورانه و نوآورانه حوزه برق و مکانیک را مختص دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های فعال در این حوزه منتشر کرد.

رویداد پیوند برای شناسایی طرح ها و استارت آپ ها در حوزه برق و مکانیک به منظور بهم رسانی شتابدهنده ها و استارت آپ ها برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت آپ ها و طرح های استارت آپی جذاب و توانمند حوزه برق و مکانیک و معرفی آن ها به شتابدهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری و در نتیجه تامین بخشی از هزینه های شتابدهی کسب و کارهای نوپا است.

در این رویداد، ایده پردازان و استارت آپ های نوپا و استارتاپ های درحال توسعه طی فراخوانی، شناسایی و آماده ارائه به شتابدهنده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام در رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک

تمدید مهلت ثبت نام در رویداد «پیوند» در حوزه برق و مکانیک