مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-21اقتصادي

قرارداد قطعه سازان اصلاح نشود، محکوم به فناییم


یک عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور ضمن تاکید بر اینکه اصلاح نشدن قراردادها با گذشت بیش از 9 ماه از سال، قطعه سازان را در همراهی با برنامه های وزارت صمت و خودروسازان برای تولید خودروهای جدید و همچنین افزایش تیراژ خودروهای .

- یک عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور ضمن تاکید بر اینکه اصلاح نشدن قراردادها با گذشت بیش از 9 ماه از سال، قطعه سازان را در همراهی با برنامه های وزارت صمت و خودروسازان برای تولید خودروهای جدید و همچنین افزایش تیراژ خودروهای فعلی با مشکل مواجه خواهد کرد، نسبت به نابودی صنعت قطعه سازی با تداوم این روند هشدار داد.

مهدی مطلب زاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن انتقاد از عدم اصلاح و تعدیل قراردادهای منعقد شده بین خودروسازان و قطعه سازان با گذشت بیش از 9 ماه از سال 1401، اظهار کرد: در این زمینه علیرغم اینکه جلسات متعددی از طرف انجمن با خودروسازان برگزار شده، اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

با اینکه قانون کار در زمینه دستمزدهای ساعتی و روزانه نیروی کار صراحت داشته و بایستی این دستمزدها رعایت شوند، اما خودروساز قانون را رعایت نمی کند و تنها 70 درصد آن را اجرا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد قطعه سازان اصلاح نشود، محکوم به فناییم

قرارداد قطعه سازان اصلاح نشود، محکوم به فناییم