مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-21اقتصادي

نفت سهمیه زمستان روستاهای اردبیل شارژ شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حجت مدنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد.

وی با بیان اینکه خانوارهای روستایی می توانند با مراجعه به فروشندگی ها به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت کنند، افزود: خانوارهای روستایی فاقد علمک گاز طبیعی می توانند با در دست داشتن کارت بانکی اقدام به دریافت سهمیه نفت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: سهمیه نفت سفید اعلامی قابل تمدید نیست و مصرف کنندگان می توانند تا آخر دی ماه سال جاری با مراجعه تدریجی به فروشندگان نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

مدنی خاطر نشان کرد: سهمیه اعلام شده برای خانوارهای یک تا 4 نفره 400 لیتر و 5 نفر به بالاتر 600 لیتر می باشد که در کارت بانکی سرپرست خانوار روستایی شارژ شده است.

وی افزود: استان اردبیل با 12 شهرستان از مناطق سردسیر کشور است و در سایه یکسال خدمت دولت مردمی، به 76 روستای این استان گازرسانی شده است و انتقال گاز به روستاهای فاقد گاز، در دستور کار مسئولان و شرکت گاز استان اردبیل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت سهمیه زمستان روستاهای اردبیل شارژ شد

نفت سهمیه زمستان روستاهای اردبیل شارژ شد