مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-21سياسي

تحلیلِ بهشتی پور درباره احیای برجام


یک تحلیلگر مسائل بین الملل می گوید امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مشخص نیست.

قرائن و شواهد نشان نمی دهد که شاهد تحول خاصی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، سفر یک هیئت از آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، سفر حسین امیرعبداللهیان، به اردن برای شرکت در نشست بغداد 2 و دیدار با سفر جوزپ بورل و انریکه مورا در حاشیه این سفر و اظهارات روز گذشته کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی در سومین نشست گفت وگوهای تهران از مجموعه تحولاتی است که طی این هفته در حوزه سیاست خارجی رخ داده است.

حسن بهشتی پور، تحلیلگر مسائل بین الملل در گفت و گو با انتخاب درخصوص اینکه آیا می توان همزمانی این تحولات را به عنوان پالس مثبت ایران برای ازسرگیری مذاکرات احیای برجام تلقی کرد، گفت: به دلیل اینکه این حرف ها پیش از این هم مطرح شده و به نتیجه نرسیده است، نمی توان مدعی ایجاد یک تحولات شد ولی می توان گفت که اعلام آمادگی ایران برای گفت و گو مذاکره کردن است.

اما باید در نظر داشت که طرف مقابل آن طور که نشان می دهد، آمادگی لازم را ندارد.

وی ضمن اشاره به اینکه طرف مقابل منتظر نتیجه تحولات در تهران است، افزود: البته آقای امیرعبداللهیان در اردن با بورل ملاقات کرده است اما اینکه به نتیجه رسیده یا نه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلِ بهشتی پور درباره احیای برجام

تحلیلِ بهشتی پور درباره احیای برجام