مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-21سياسي

ضرورت استفاده از فن آوری های نوین در مدیریت شهری


مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی گفت:در جامعه کنونی متاسفانه از ظرفیت اندیشمندان و دانشگاهیان و افراد متخصص استفاده نمی شود و ضروری است این ظرفیت برای برون رفت از مشکلات به فراموشی سپرده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی دژم مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی در جلسه کارگروه مدیریت شهری با اشاره به وظایف سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی متشکله از هفت کارگروه تخصصی با اساتید مجرب و متخصص دانشگاهی بوده و در نظر دارد با ارائه راهکارهای مناسب و بحث مطالبه گری درست در جهت احصاء مشکلات جامعه و استان  و برون رفت از آن گام موثری بردارد.

وی با ابراز تأسف ادامه داد: در حال حاضر جامعه گریبان گیر روزمرگی شده و شاهد این موضوع هستیم که برخی مسوولان توانایی و یا اهتمامی برای برون رفت از مشکلات را ندارند .

دژم تصریح کرد: با توجه به اینکه در جامعه ما دچار مشکلاتی در زیرساخت ها هستیم در این راستا بایستی سیاست گذاری های مناسب و برنامه ریزی اصولی برای آینده در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به هوشمندسازی سیستم های اجرایی تاکید کرد: هوشمندسازی سیستم بسیاری از مشکلات رانت خواری را رفع کرده و چه بسا لازم است د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از فن آوری های نوین در مدیریت شهری

ضرورت استفاده از فن آوری های نوین در مدیریت شهری