مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-21سياسي

از تونل یاسوج به سی سخت چه خبر؟+تصویر و فیلم


سی سخت، پروژه ساخت و احداث تونل های جاده سی سخت به یاسوج با پیشرفت فیزیکی 35درصدی در حال پیش روی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پروژه ساخت و احداث تونل های جاده سی سخت به یاسوج با پیشرفت فیزیکی 35درصدی در حال پیشروی است.

نجمی معاونت پروژه تونل سی سخت به یاسوج در گفت و گو با فارس گفت: کار فرمای پروژه تونل سی سخت به یاسوج اداره کل راه و شهر سازی استان کهگیلویه و بویراحمد است که شرکت مهندسین جامع کار سپاهان  مشاور این پروژه و شرکت مهندسی و ساختمان شمس عمران وابسته به وزارت دفاع پیمانکار این پروژه است.

وی گفت: پروژه از سمت یاسوج به سی سخت تقریبا به طول 130متر حفاری شده است و در سمت دیگر آن نزدیک به 30متر حفاری انجام شده است که شرکت شمس عمران عملیات ساخت تونل رفت را برعهده دارد و شرکت جهاد نصر هم عملیات ساخت تونل برگشت را انجام می دهد.

نجمی ضمن عذرخواهی از مردم جهت معطل ماندن  در ورودی تونل جهت عملیات خاکبرداری گفت: شرکت ما در دو شیفت روز و شب با مجموع 30 نفر نیروی کاری در حال کار کردن هستند که اگر مشکلی پیش نیاید تا یک سال و نیم آینده تونل ها به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تونل یاسوج به سی سخت چه خبر؟+تصویر و فیلم

از تونل یاسوج به سی سخت چه خبر؟+تصویر و فیلم