مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-21سياسي

حکم محکومیت قطعی متهمان پرونده شهرداری ماکو صادر شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور احکام قطعی متهمان پرونده فساد در شهرداری ماکو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: دادگاه تجدیدنظر استان پس از رسیدگی دقیق به پرونده و بررسی مفصل جرایم ارتکابی، محکومیت قطعی 9 نفر از محکومان را صادر و به آنان ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: در این پرونده حسب اعلام جرم سازمان بازرسی استان علیه مسئولین وقت شهرداری ماکو، تعداد 9 نفر از آنان به اتهام اختلاس در اموال عمومی و دولتی تحت تعقیب قرار گرفته و پس از رسیدگی در دادسرا و دادگاه کیفری 2 ارومیه پرونده با اعتراض ایشان به دادگاه های تجدیدنظر استان ارسال شد.

مقام ارشد قضایی آذربایجان غربی اضافه کرد: حکم قطعی که شامل مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی است جهت اجرا به اجرای احکام کیفری ارسال گردیده و در روند اجرا قرار دارد.

سازش پرونده قتل در خوی عتباتی همچنین از سازش سی و هفتمین پرونده قصاص و رهایی محکوم به قصاص نفس از اجرای حکم پس از 14 سال در شهرستان خوی با رضایت اولیای دم خبر داد.

وی گفت: در سال 87 فردی که به دلیل اختلافات مالی مرنکب قتل شده بود که بازداشت و پس از طی مراحل قانونی و اثبات بزه ارتکابی حکم قصاص وی صادر و پس از تأیید دیوان عالی کشور آماده اجرا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم محکومیت قطعی متهمان پرونده شهرداری ماکو صادر شد

حکم محکومیت قطعی متهمان پرونده شهرداری ماکو صادر شد