مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-21اقتصادي

حضور هنرمندان سمنانی در نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران


هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در نمایشگاه بزرگ توانمندی های بانوان و خانواده استان مازندران حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در نمایشگاه بزرگ توانمندی های بانوان و خانواده استان مازندران شرکت کردند.

هشت هنرمند استان سمنان در این نمایشگاه با عنوان چله شو شرکت داشته و زمینه معرفی و فروش تولیدات صنایع دستی استان را در رشته های مختلف فراهم کردند.

این نمایشگاه تا دوم دی ماه امسال و به مناسبت شب یلدا با حضور کارآفرینان برتر کشوری در مرکز نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری در حال برگزاری است.

سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با قدردانی از حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری های سمنان و مازندران در زمینه فراهم کردن شرایط حضور هنرمندان صنایع دستی در این نمایشگاه بیان کرد: حضور در نمایشگاه ها، یکی از راه های معرفی، فروش و بازاریابی تولیدات هنرمندان است.

وی ادامه داد: هنرمندان صنایع دستی استان در رشته های دست بافته های سنتی، سراجی سنتی، سفال و سرامیک، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، رودوزی های الحاقی، چاپ قلمکار، چادرشب بافی و صنایع دستی چوبی در این نمایشگاه شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هنرمندان سمنانی در نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران

حضور هنرمندان سمنانی در نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران