مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:052022-12-21اقتصادي

شهرداری رشت 200 میلیون تومان جریمه شد!


رییس شورای شهر رشت با اشاره به بی دقتی های انجام شده در زمان انعقاد قراردادها در شهرداری رشت گفت: شهرداری تا پایان سال حدود 200 میلیارد تومان محکوم شده و این اصلا پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمد حسین واثق کارگرنیا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دلایل بروز بی عدالتی در مجموعه شهرداری رشت، عدم قرار گرفتن افراد در جایگاه های واقعی آنان است، اظهار کرد: وقتی افراد غیر مرتبط با رانت و تحرکات پشت پرده در جایگاه هایی قرار می گیرند که از دانش و تجربه مناسب برخوردار نیستند، یقینا گلایه مندی ایجاد می شود.

وی با تاکید به اینکه استفاده از افرادی که به لحاظ دانش و تجربه سرآمد هستند باید مورد توجه باشد، افزود: یقینا سپردن امور به چنین افرادی می تواند در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها بسیار مثمر ثمر باشد و نتیجه این مهم به توزیع عادلانه خدمات در تمامی نقاط شهر خواهد انجامید.

رییس شورای شهر رشت به کمیسیون ماده 38 اشاره کرد و گفت: سال گذشته بنده به عنوان نماینده شورا در این کمیسیون عضویت داشتم و با مباحثی که در آن مطرح می شد به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه در شهرداری رشت در زمان انعقاد قرار دادها بی دقتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری رشت 200 میلیون تومان جریمه شد!

شهرداری رشت 200 میلیون تومان جریمه شد!