مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 08:452022-12-22سياسي

اجرای رزمایش یلدای فاطمی در دهاقان با توزیع 850 بسته معیشتی


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: رزمایش یلدای فاطمی با توزیع 850 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان دهاقان برگزار شد.

- عماد بهرامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه و دهه بصیرت و مقاومت اظهار داشت:  به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز کشورمان، حاج قاسم سلیمانی،  رزمایش بزرگ یلدای فاطمی با توزیع 850  بسته اقلام خوراکی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان برگزار شد.

وی با بیان این که بسته های توزیع شده شامل 8 قلم کالای خوراکی بود، بیان کرد: ارزش  هر کدام از بسته ها 350 هزار تومان بوده است که در میان اقشار نیازمند شهرستان توزیع شد.

بهرامی گفت:  هدف از اجرای این رزمایش که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال(یلدا) برگزار می شود، بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد جامعه است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) در حدیثی می فرمایند از دنیا سه چیز محبوب من است و آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش یلدای فاطمی در دهاقان با توزیع 850 بسته معیشتی

اجرای رزمایش یلدای فاطمی در دهاقان با توزیع 850 بسته معیشتی