مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:202022-12-22اقتصادي

توزیع بنزین سوپر ازسرگرفته شد


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه از هفته جاری، توزیع بنزین سوپر در کشور، ازسرگرفته شد، گفت: هم اکنون هیچ بنزینی با اکتان کمتر از 87 در کشور توزیع نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و شیما به نقل از شانا، جلیل سالاری در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین عملیاتی شدن تفاهم نامه سه جانبه نوسازی و تقویت ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی برای تأمین 500 دستگاه کامیون سوخت رسان که روز چهارشنبه (30 آذرماه) در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، گفت: کیفیت بنزین توزیعی در کشور کاهش نداشته است و با پایان عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه شازند، تولید بنزین سوپر در کشور ازسرگرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه دلیل آلودگی هوا، کیفیت بنزین نیست و بنزین توزیعی در کشور کیفیت مطلوبی دارد، گفت: بنزین یورو و معمولی توزیعی در جایگاه های عرضه سوخت، دارای استانداردهای محیط زیست و سازمان ملی استاندارد است.

عدد اکتان بنزین معمولی در کشور هم اکنون 87 و بنزین یورو نیز اکتان 92 دارد، هیچ بنزینی در کشور با عدد اکتان کمتر از 87 توزیع نمی شود.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با اشاره به اینکه تولید و مصرف بنزین هم اکنون ناترازی ندارد، افزود: بخشی از مصرف در حوزه قاچاق اتفاق می افتد که لازم است برای جلوگیری از آن اقدام هایی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بنزین سوپر ازسرگرفته شد

توزیع بنزین سوپر ازسرگرفته شد